Постинг
12.07.2011 19:23 -
Кому беше необходима Третата комунистическа Конституцията от 1991 год.?
Автор: boristodorov56
Категория: Политика
Прочетен: 2174 Коментари: 13 Гласове:
Последна промяна: 15.07.2011 15:45
Прочетен: 2174 Коментари: 13 Гласове:
17
Последна промяна: 15.07.2011 15:45
(с обща помощ нещата стават по-лесно)
На днешния ден, преди 20 години е приета третата комун.онанистическа Конституция, на Втората република на Третата Българска Държава!
Не е голям повод за гордост, а по-скоро за срам, защото стана ясно, че е майсторски направена от авторите на ноу-хауто за успешното конвергиране на политическата власт в икономическа на една шайка кръвожадни негодници - асистирани от присъдружните им партии създадени от ДС.
Вече е ясно, че е дошло време за смяната и!
Не забравяйте, че имаше хора(депутати), които не я подписаха.
Спомнете си какво казваха те.
Например:
"... литературоведът проф. Михаил Неделчев (сега преподавател в НБУ), един от 39-те протестиращи: “Обикновено групата на 39-те ни представят като екстремисти, като хора, които са антииституционално настроени.
Това е невярно и нечестно.
Ние преценихме, че конституцията става компромисна, че в нея има логически дупки, че нарочно се оставят недоизяснени функции, най-вече на президента и на съдебната система, което се доказа и от по-нататъшното развитие на демократичните процеси.
И до ден днешен аз не вярвам в мита за бащите на конституцията.”
България е раят в който българи и турци...
ИЗВЪНРЕДНО! БСП подготвя червен държавен...
ОПРОВЕРЖЕНИЕ ОТ СЕКРЕТАРИАТА НА ЦАР СИМЕ...
ИЗВЪНРЕДНО! БСП подготвя червен държавен...
ОПРОВЕРЖЕНИЕ ОТ СЕКРЕТАРИАТА НА ЦАР СИМЕ...
получиха солидни суми дори и за днешните стандарти.
цитирайКонституцията е основен закон в правовата държава,който трябва да се уважава.
цитирай
3.
boristodorov56 -
Евангелие според Мат. 7:15: Който иска може да погледне Матей глава 7
12.07.2011 23:00
12.07.2011 23:00
15 Пазете се от лъжливите пророци, които идват при вас в овчи дрехи, а отвътре са вълци грабители.
16 По плодовете им ще ги познаете. Бере ли се грозде от тръни или смокини – от репеи?
17 Също така, всяко добро дърво дава добри плодове, а лошото дърво дава лоши плодове.
18 Не може добро дърво да дава лоши плодове или лошо дърво да дава добри плодове.
19 Всяко дърво, което не дава добър плод, се отсича и се хвърля в огън.
20 И така, по плодовете им ще ги познаете.
4.
boristodorov56 -
Не съм длъжен да уважавам нищо, особено ако е създадено преднамерено и с ясна цел.
12.07.2011 23:17
12.07.2011 23:17
natalia77 написа:
Конституцията е основен закон в правовата държава,който трябва да се уважава.
Конституцията може да е основен закон, който трябва да се уважава, но както сама отбелязвате - в правова държава.
За съжаление факта, че у нас има Министерство на правосъдието и закони не я прави такава - това като правистка го знаете и разбирате по-добре от мен.
У нас правосъдието е по презумпция - така са го формирали по съветски образ и подобие след като станахме Народна Республика . Правосъдието ни е форматирано по този начин за да насажда върховенството на държавата, ако се опитаме да избегнем идеологемите и класовият му характер!
Правосъдието е трябвало да гарантира - социализмата и неговото претворяване в живота.
Правосъдието в комплект със законодателството трябва да гарантира справедливост, каквато е неговата основна задача, а не непоклатимостта на социалистическата "законност".
Правосъдието ни не се е променило по никакъв начин като процедура и дух след мимикрията на комунистическите гаулайтери от 1989 год., тогава за каква законност може да става дума, когато Конституцията е в унисон със
социалистическия реализъм в последвалите го днешни реалии?
бързата кучка, слепи ги ражда. А когато съшата тази кучка е простовата, неопитна и и липсва елементарна политическа и юридическа култура, работата става от страшна по- страшна!
цитирайДнес не съм настроен да коментирам,каквото и да е било.Вижте обаче,какво се казва дебелашка и опашата лъжа Тук:http://frognews.bg/news_37179/Gergov_se_gotvi_za_prezident_nikoga_ne_bil_svinar!/
цитирай
7.
анонимен -
Благодаря за изчерпателния отговор, но....
13.07.2011 12:15
13.07.2011 12:15
имам малко забележки..Първо не се казава правист, а юрист:)
Правосъдието е функция на съдебната власт.За това мога да изнеса цяла лекция.
Основна задача на съдебната власт съобразно Конституцията е да защитава правата и законните интереси на физическите и юридическите лица чл.117 .
Правосъдието коренно се се променило,поради промяна в структурата на
съдебната власт.
Да, основна ценност в правото е справедливостта.Тя е основен ръководно- решаващ принцип в процеса.На тази тема имам статия:)
Съдебната система е независима.чл.117 ал.1 Конституцията
Наталия Георгиева
цитирайПравосъдието е функция на съдебната власт.За това мога да изнеса цяла лекция.
Основна задача на съдебната власт съобразно Конституцията е да защитава правата и законните интереси на физическите и юридическите лица чл.117 .
Правосъдието коренно се се променило,поради промяна в структурата на
съдебната власт.
Да, основна ценност в правото е справедливостта.Тя е основен ръководно- решаващ принцип в процеса.На тази тема имам статия:)
Съдебната система е независима.чл.117 ал.1 Конституцията
Наталия Георгиева
8.
boristodorov56 -
Радвам се, че правите усилието да ме поправяте стилистично - аз не съм нито юрист, нито правист.
13.07.2011 12:52
13.07.2011 12:52
анонимен написа:
имам малко забележки..Първо не се казава правист, а юрист:)
Правосъдието е функция на съдебната власт.За това мога да изнеса цяла лекция.
Основна задача на съдебната власт съобразно Конституцията е да защитава правата и законните интереси на физическите и юридическите лица чл.117 .
Правосъдието коренно се се променило,поради промяна в структурата на
съдебната власт.
Да, основна ценност в правото е справедливостта.Тя е основен ръководно- решаващ принцип в процеса.На тази тема имам статия:)
Съдебната система е независима.чл.117 ал.1 Конституцията
Наталия Георгиева
Правосъдието е функция на съдебната власт.За това мога да изнеса цяла лекция.
Основна задача на съдебната власт съобразно Конституцията е да защитава правата и законните интереси на физическите и юридическите лица чл.117 .
Правосъдието коренно се се променило,поради промяна в структурата на
съдебната власт.
Да, основна ценност в правото е справедливостта.Тя е основен ръководно- решаващ принцип в процеса.На тази тема имам статия:)
Съдебната система е независима.чл.117 ал.1 Конституцията
Наталия Георгиева
Но госпожо Георгиева убедена ли сте напълно, че съдебната система у нас е независима?
Освен това сигурно ли е, че точно нашата правна и законова уредба е защитник на справедливостта особено с днешното си устройство и процедура?
9.
анонимен -
do natalia georgieva
13.07.2011 14:23
13.07.2011 14:23
drugarko,qsno i to4no vi se obqsni,4e LO6O/razbirai KOMUNISTI/ darvo,ne dava DOBRI plodove,i ne razbrah kakvo to4no iskate da kajete s tova ,4e sadebnata sistema BILA nezavisima ama tova ,4e ES godina sled godina izpra6ta dokladi za taq skapana korumpirana sadebna sistema nito duma nali? i imenno za tova drugarko,4e konstituciqta ni e napisana ot glupavi i al4ni izrodi KOMUNISTI/na4elo s idiota lukanov/ trqbva nezabavno da se izhvarli i napi6e NOVA konstituciq ,koqto da za6titava interesite na NARODA BALGARSKI ,a ne na izrodite komunisti koito prodaljavat da ograbvat Rodinata ni,a va6ta "NEZAVISIMA" sadebna sistema da gi za6titava
цитирайАми да...да...тя е независима...ОТ НЕЯ НИЩО НЕ ЗАВИСИ...по памет цитирам Янко Янков
цитирай другарко, ясно и точно ви се обясни, че ЛОшО /разбирай КОМУНИСТИ/ дърво, не дава ДОБРИ плодове, и не разбрах какво точно искате да кажете с това , че съдебната система БИЛА независима ама това , че ЕС година след година изпраща доклади за тая скапана корумпирана съдебна система нито дума нали? и именно за това другарко, че конституцията ни е написана от глупави и алчни изроди КОМУНИСТИ/начело с идиота луканов/ трябва незабавно да се изхвърли и напише НОВА конституция, която да защитава интересите на НАРОДА БЪЛГАРСКИ, а не на изродите комунисти които продължават да ограбват Родината ни, а вашта "НЕЗАВИСИМА" съдебна система да ги защитава.
цитирайКонституцията от 1991 г., заедно с безброй други закони и кодекси бяха направени просто да придадат малко по-добра осанка на комунистическо-мутренските грабежи на България.
цитирайНяма идеална конституция, вкл. и бг варианта и ....
Съгласен съм от кого и как беше гласувана, но пак беше добро начало.
Проблема е, че позволихме зависими хора 2 десетилетия да ни управляват, като дори десните правителства не посмяха да осветлят агентите, доносниците и явочниците, дори дясното правителство на Костов на подготви закон за лустрацията и др., а сега берем плодовете им.
Иначе конституцията е функция на всяко общество, колкото по-демократично и с традиции е то, толкова и конституцията му е такава!
Поздрави! :)
цитирайСъгласен съм от кого и как беше гласувана, но пак беше добро начало.
Проблема е, че позволихме зависими хора 2 десетилетия да ни управляват, като дори десните правителства не посмяха да осветлят агентите, доносниците и явочниците, дори дясното правителство на Костов на подготви закон за лустрацията и др., а сега берем плодовете им.
Иначе конституцията е функция на всяко общество, колкото по-демократично и с традиции е то, толкова и конституцията му е такава!
Поздрави! :)
Търсене
За този блог
Гласове: 47590