Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2009 07:42 - УКРАИНСКОТО ПРАВИТЕЛСТВО НЕ РАЗРЕШИ НА СЪР ЕЛТЪН ДЖОН ДА ОСИНОВИ 14 МЕСЕЧНО МОМЧЕ
Автор: boristodorov56 Категория: Други   
Прочетен: 2469 Коментари: 18 Гласове:
9

Последна промяна: 16.09.2009 08:53


 

image







        Украинското правителство не разреши на сър Елтън Джон да осинови 14 месечно момче.
        В страната се разрешава осиновяване на   деца само от семейни двойки.
 В  Украйна не се признават еднополови бракове -  а рокзвездата се счита за самотен мъж и не отговаря на изискванията на закона.




************************************
In case you find your copyrighted
material that I have used incorrectly,
please let me know and I"ll have it removed.

*********************************************************************






 






Гласувай:
9



1. eien - И правилно!
16.09.2009 07:44
Фантастичен талант, но....не трябва да се удовлетворява искането му.
цитирай
2. boristodorov56 - Права си!
16.09.2009 08:19
И аз мисля така.
цитирай
3. nadezda - АКо можеха да се раждат деца от ед...
16.09.2009 08:43
АКо можеха да се раждат деца от еднополови двойки,Бог нямаше да създаде Ева .Това е нормалната семейна среда за едно дете,според мен!Затова и аз съм против най- вече заради ориентацията,колкото и старомодно да звучи!
цитирай
4. boristodorov56 - 3. nadezda
16.09.2009 08:50
Не ми се ще да коментирам хомосексуализма, нито да ги осъждам или хваля, но то и тяхното си е пак от Бога.
Разбира се, че децата трябва да живеят в нормална семейна среда и ценности.
цитирай
5. анонимен - da be
16.09.2009 09:30
Не намесвайте Бог в педерастията.
цитирай
6. monarchism - Много правилно са постъпили. Нека ...
16.09.2009 10:30
Много правилно са постъпили. Нека педерастът Елтън Джон дойде в република България. Тук ще са повече от радостни да удовлетворят желанието му/и...
цитирай
7. анонимен - Спазват си законите, украинците!
16.09.2009 11:29
Иначе отглеждането на деца е доста отговорна мисия, и не бива да бъде средство за удовлетворяване на лични амбиции и желание за себедоказване, защото страда всеки един от хората, заели се с подобно начинание.Но най-вече детето, предполагам!
Спорен ден!
цитирай
8. kass - boristodorov56
16.09.2009 20:36
хм, все по-наболял проблем ще става май...Все пак за мен са прави, децата трябва да се гледат от двама родители мъж и жена ...
цитирай
9. enige - Ако се разреши осиновяването на ...
16.09.2009 22:45
Ако се разреши осиновяването на деца от хомосексуални двойки - това си е узаконяване на педофилията.
цитирай
10. dadide - Имам въпрос
17.09.2009 08:50
На разделените и разведените двойки трябва ли да им се отнемат децата, защото само единия родител поема отглеждането и възпитанието и вече няма "мъж и жена" ? Или съдът не трябва да позволява разтрогване на брак, за да останат двете враждуващи страни едно семейство и да продължат да "гледат" детето/децата?
цитирай
11. monarchism - Преди 9-ти септември 1944 г. е съ...
17.09.2009 10:05
Преди 9-ти септември 1944 г. е съществувал единствено църковен брак. Разводите освен, че са били нещо изключително срамно, не са се давали току така, да не говорим колко малко са били като брой. Нормално общество със силни семейни отношение, с патриархално възпитание и морал = добро поколение с ценностна система. Всичко останало извън този традиционен модел на семейно огнище, е извращение, което не дава добри плодове.
цитирай
12. enige - Do dadide:
17.09.2009 10:31
Автоцитат:"Ако се разреши осиновяването на деца от хомосексуални двойки - това си е узаконяване на педофилията." Затова са сложили подобни законови ограничения и не е нужно да им даваме карйни и ексцентрични тълкувания.
цитирай
13. boristodorov56 - 11. monarchism
17.09.2009 18:05
Трябва да те поправя.
Още от началото на миналия век единствено законен си е гражданския брак, а църковния се приравнявал към него, а не обратно.
България е била монархия, но не и клерикална държава.
Не съм убеден че патриалхалния начин на живот е панацията, и единствено той е който лекува моралните недъзи на обществото и личността.
Може да е бил стожер на морала - по причина, че общността на рода е неразделна и се управлява от традиционното право и еднолично от най-възрастния, но родовите общини са примитивна обществена схема и в определени случаи спирачка за прогреса. Сега представяш ли си да са възможни
такива патриархални отношения?
цитирай
14. boristodorov56 - 10. dadide
17.09.2009 18:16
Това е друг проблем за да го приравняваш със същността на забраната за осиновяване, особено от хомосексуалисти.
Това го поддържат хората като принцип - дори и да не са хомофоби.
Човешкият вид трябва да продължава естественото си развитие и размножаване - така както Господ го е отредил.
цитирай
15. boristodorov56 - Точно затова волни мисли - никакви!
17.09.2009 18:17
enige написа:
Автоцитат:"Ако се разреши осиновяването на деца от хомосексуални двойки - това си е узаконяване на педофилията." Затова са сложили подобни законови ограничения и не е нужно да им даваме карйни и ексцентрични тълкувания.


От ясно, по-ясно е!
цитирай
16. eien - boristodorov, твърдо НЕ!
18.09.2009 07:40
Хомосексуализмът не е от Бога! Той дава правото на всеки един със своята свободна воля да избира! Имва път към живата вода и път, изпълнен със съблазни и примки...
цитирай
17. monarchism - Трябва да те поправя. Още от нача...
18.09.2009 10:59
boristodorov56 написа:
Трябва да те поправя.
Още от началото на миналия век единствено законен си е гражданския брак, а църковния се приравнявал към него, а не обратно.
България е била монархия, но не и клерикална държава.

Цитат:

"В българското семейно право единствената правно валидна (законна) форма е граждански брак, който исторически се противопоставя на църковния. Той представлява доброволен и равноправен съюз между мъж и жена"

"За първи път в България гражданският брак е установен като единствено валиден с Наредба-закон за брака от 27 май 1945 г."

Гражданският брак е приумица на модернизъма, а у нас - на комунизъма. Основна цел - "прокарването" на еманципация в традиционния патриархален модел на семейството и разрушаването му. Жената става "равна" на мъжа, започва да работи по заводи, да ражда по едно дете и да го дава за отглеждане в детска градина...

boristodorov56 написа:
Не съм убеден че патриалхалния начин на живот е панацията, и единствено той е който лекува моралните недъзи на обществото и личността.

Достатъчно е да се направи историческа ретроспекция или да се поговори с хора от "онова време" за да си направи човек изводите.

boristodorov56 написа:
Може да е бил стожер на морала - по причина, че общността на рода е неразделна и се управлява от традиционното право и еднолично от най-възрастния, но родовите общини са примитивна обществена схема и в определени случаи спирачка за прогреса.

Не е имало по-голям двигател на прогреса от нормалната семейна среда, където мъжа е мъж, а жената жена. Когато всеки си знае ролята и задълженията в семейството, нещата вървят. Можем да проверим статистиката - колко разбити семейства, сиреч разводи, е имало преди 1944 г., колко до 1989 г. и колко след това. Колко сребърни сватби е имало тогава и колко медни (7 г.) сега? И т.н. Равносметката винаги ще бъде една - патриархалният начин на живот създава здрави семейства и здрави поколения. Еманципацията, съвместното съжителство, разводите и т.н. не водят до този резултат. Разбира се това не е случайно. Божа работа.

boristodorov56 написа:
Сега представяш ли си да са възможни
такива патриархални отношения?

В какъв смисъл? Защо да не са възможни?? Познавам такива млади семейства.

цитирай
18. dadide - Хомосексуализмът не е от Бога! Той ...
18.09.2009 12:29
eien написа:
Хомосексуализмът не е от Бога! Той дава правото на всеки един със своята свободна воля да избира! Имва път към живата вода и път, изпълнен със съблазни и примки...

И хомосексуализмът, и това дали да сме мъж или жена не са от Бога - те са "творение на генното инженерство" на Природата. Всеки един човек има правото да е такъв, какъвто се чувства. И нито един от нас няма право да го съди за избора му.
А законите са писани за всички! И пред тях сме равни, тъй като закона не се занимава с морални и етични норми и тълкуването им. Право е на украинското правителство да забрани или разреши!

Не съм съгласна с твърдението, че "осиновяването на деца от хомосексуални двойки -това си е узаконяване на педофилията.", защото примерите говорят за почти обратното. До сега не съм чула хомосексуална двойка да е блудствала с осиновеното си дете /а ще бъде топ-новина, нали?!/, но пък в последно време се наслушах и нагледах на бащи, глави на патриархални семейства, които са превърнали собствените си дъщери в сексуални робини още от най-ранно детство. То не беше в Австрия, Англия, Германия, а сега и в Австралия.
Тези събития могат ли да бъдат пример и да ги наречем правило?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8127166
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47590