Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2009 18:56 - Къде изчезна, tit?
Автор: boristodorov56 Категория: Политика   
Прочетен: 2306 Коментари: 17 Гласове:
19



             
         image




          
Само аз ли забелязах?
           
           От днес, може би от снощи  - tit -
която ни хранеше с топла баница, подгряваше семплото ни присъствие в blog.bg със сухи подпалки и най-вече с чудесните си текстове бликащи  от интелект, хумор и човещина -  е изтрила блога си и е премахнала всяка следа към себе си.

          Не знам коя беше - tit magaretarova -
но присъствието и тук беше повече от забележимо и лично на мен ще ми липсва.

          Аз знам, че снежинките падат където трябва!
           

         



Гласувай:
19



1. miralyub - Хммм, тя не беше конфликтен блогър, ...
11.12.2009 19:00
Хммм, тя не беше конфликтен блогър, че да е прогонена от някого.
Може да е нейно решение.
Надявам се да е за кратко и после да размисли и пак да пише тук.
цитирай
2. haralanov - Здравей,Боре!
11.12.2009 19:00
Аз знам коя е tit!И ми се иска,отново да се появи!ЛС остават скрити от останалите!Но някои от нас,без да сме се виждали някога сме си Приятели!
цитирай
3. cecka1504 - Специално аз страдам много. Приех я ...
11.12.2009 19:01
Специално аз страдам много. Приех я за свое откритие (нека това не звучи надуто), макар тя да ме намери първа през лятото. И я запалих да се регистрира. Пише невероятно (умишлено не използвам минало време, защото способността й остава)!
На всички ще ни липсва!
цитирай
4. lubima - на мен ще ми липсва. . не я познавах. . ...
11.12.2009 19:03
на мен ще ми липсва..не я познавах...но четях с удоволствие постовете и!Дано се върне!
цитирай
5. allbi - И АЗ ПИТАМ:
11.12.2009 19:06
- КЪДЕ ПОДЯВОЛИТЕ Е ТИТ ???
КАК ИЗЧЕЗНА ЦЕЛИЯ БЛОГ ???
КОМЕНТАРИТЕ Й СА СТАНАЛИ АНОНИМНИ
И НЕ МОЖЕ ДА СЕ НАМЕРИ БЛОГА Й :(((
цитирай
6. veninski - Боре, и на мен ми липсва...
11.12.2009 19:08
Боре, и на мен ми липсва...
цитирай
7. galinabg - Да, наистина Тит я няма....
11.12.2009 19:12
Тъкмо свикнах с нея и блога й. Ама аз вчера й коментирах нещо. Беше писала за новата, младата зима. Страхотно есе.
Ех, как ми домъчня!!

Тииит, върни се....
цитирай
8. анонимен - Тит е ценна като голям нешлифован диамант!
11.12.2009 19:35
Аз не искам да говоря в минало време. Може би просто прави промени в изгледа на новия си блог и има нови и още по-добри идеи за теми, с които да ни радва. Тя е жена с изключително силен характер и голям талант, така че ще очаквам новото завръщане. Дори да смени ника си, ще я разпозаем по стила :))
цитирай
9. kalin8 - Сега се сещам,
11.12.2009 23:17
че не срещам вече коментари с ника Тит...
Не я познавам и майне съм чел почтинищо от нея...
А сега ми е някак криво...
Б.
цитирай
10. letisi - дали изчезна тит:))
12.12.2009 09:58
не мисля...просто си почива и набира сили и нови върхове....поздрави и усмивки:))
цитирай
11. min11hetep - За съжаление
12.12.2009 12:44
не е само Тit :(
Има и други - Plastici, Blacktears...
Romanov си е изтрил разказите... Gor е оставил линк...
Мисля, че е свързано с условията за ползване на блога и по-точно със следния текст:
"С ползване на услугите на Blog.bg, вие предоставяте безвъзмездно на "Инвестор.бг" АД разрешение да възпроизвежда, публикува и разпространява публикуваното от вас съдържание в печатни и онлайн издания на "Инвестор.бг" АД."
За повече инфо тук:
http://blog.bg/terms.php

На мен също ми липсват - направо не ми се влиза вече в блога - тъжно, но...
Все пак да продължаваме да се усмихваме :)
цитирай
12. анонимен - min11hetep, повярвай ми, не е за ...
12.12.2009 19:14
min11hetep, повярвай ми, не е за това. :)
цитирай
13. allbi - 12. анонимен - и аз мисля така
12.12.2009 20:23
по-скоро е нещо лично ...
или пренасищане
колко пъти и аз съм се бъгвалаа...
без да ме е дерт за писаното ...
цитирай
14. min11hetep - Анонимен 12,
12.12.2009 20:36
радвам се (че съм сбъркала за причината),
но това не ме прави по-малко тъжна от липсата ти...
Моля стопанина Борис да ме извини, че разговарям в неговия блог.
Хубава вечер на всички! :):):):):):):):)
цитирай
15. basst - Аз съм от малко време тук, но също се ...
12.12.2009 22:50
Аз съм от малко време тук, но също се забавлявах с нейните постинги :( Не знам, какви са ви правилата тук и каква е причината да бъде прогонен един човек от виртуала? Нали сме тук - всеки да сподели това, което го вълнува, да се забавлява.... Натоварването ни в рела е твърде голямо, за да го правим и тук :(
цитирай
16. gothic - Съгласен с теб, basst....
13.12.2009 10:10
Някои приеха твърде насериозно това място. Може би така компенсират незначителността си в реала? Жалко за tit - духовита, точна и ценителка на добрата музика. Спомням си, мой постинг седеше в блогрола й...надявам се, че отсъствието й няма да продължи дълго....
цитирай
17. lubara - Поздрави, boristodorov56 !
13.12.2009 14:12
tit e готина, ще ми липсва !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8124541
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47590