Прочетен: 25609 Коментари: 84 Гласове:
Последна промяна: 20.12.2011 13:48
Министър-председателят Бойко Борисов е най-одобряваният от всички премиери на прехода.
Той печели 54% от доверието на обществото, съобщиха от Института за маркетинг и социални изследвания (МБМД).
(някой да каже кои са айките на др. Б. Борисов на снимката)
* Васил Костов - Кеца, работил като охрана на Бай Миле и обвиняем по делото "Килърите" пред Шуменския окръжен съд:
"Костов, който е бил охрана на Милчо Бонев – Бай Миле, заяви, че разрешителните за повечето оръжия на охраната са били регистрирани на фирма „Ипон". Освен това Костов е присъствал на среща, състояла се във Виенската градина на паметника на Васил Левски в столицата, в която са участвали Бай Миле, Сретен Йосич, Бойко Борисов, Стоил Славов и евентуално Венцислав Стефанов. На нея босовете са обсъждали как да съберат пари, за да стане Бойко Борисов главен секретар на МВР. Костов е бил и на друга среща на босове на СИК, веднага след убийството на Поли Пантев, на която те са се карали за неговото наследство от 80-100 млн. долара. Тогава Женята и братя Пехливанови не са давали повече от 10 млн., но се разбрало, че Бойко Борисов има бригада, която да окаже натиск върху тях. Васил Костов – Кеца заяви още, че Бойко Борисов е отговарял за канала за хероин от Турция към България и за каптагон и синтетична дрога в обратна посока. Във връзка с този канал трябвало да се реши някакъв проблем с Косьо Самоковеца, както и с Мето Илиенски, за когото по неизвестна причина Борисов се застъпил. За потвърждение на думите си Костов каза, че по онова време Бойко Борисов е излизал с човек от Червен бряг."
* * * * *
* * Ваньо Танов, бивш шеф на ГДБОП пред Комисията по вътрешен ред:
"Малко преди това, на 23-ти трябва да е било, за Коледа, това е 2006 срещу 2007 година, от Национална служба "Сигурност" е постъпила една справка...
От докладната записка, тогава на Национална служба "Сигурност", тяхната информация, която бяха придобили беше, че между Галеви и Златко-баретата ще избухне сериозен конфликт. При нас течеше по-различна информация от тази. Ние, обект на разработка, в направление "Терор" беше лицето Тони-мамата, той се контролира със специални разузнавателни средства, по разработването на това лице течеше по-друга информация, че той е посредник за уреждането на среща между Галеви и Златко-баретата.
В момента, по наши данни, ние смятахме, че двете лица Галеви и Златко-баретата, ще осъществят контакти и ще си решат въпроса. В едната посока да заминава синтетиката, която е на Галеви, в другата посока да влиза хероина, като двете групи не си пречат по между си, защото, когато работят самостоятелно, стоката се предава в Турция и на бартер се взема хероин**. Няма движение на парични средства, не могат да бъдат проконтролирани. И това беше, според мен, добър техен ход."
* * * * *
* * * Георги Стоев 2007 г.
"- Нормално е да изчакаме Бойко да стъпи в длъжност - с малко тържествен тон каза Бай Миле. - Все пак ние го направихме човек. Ако има милиони, то е благодарение на нас - с леко завистлив тон продължи той.
- Така че, сега ще връща услуги - удари по стената Маджо. - Още утре му се обади, Милчо, да свали разработката от теб и да разкара тия куки, така не можеш да си вършиш работата.
- Нема проблеми с него - намигна важно Бай Миле.
Замислих се, че преди около два месеца с Пехливанов се забавлявахме, като разбрахме, че Бойко Борисов е подал документи за работа в НСО и са му отказали поради факта, че е прехвърлил възрастовата граница. Малко по-късно Стуканьов ми разказа, че Славчо и Бойко се били сближили още повече. "За какво му е този Бойко? - бях подхвърлил тогава. - Той е най-обикновена шушумига." " Да, ама скоро ще се променят нещата - отговори ми тогава Стуканьов. - Щели да го правят главен секретар на МВР. Явно е съвсем сигурно, тъй като е ходил на среща с Маргина, Димата и Маджо и им е казал, че иска изравняване на процентите в общия им бизнес заради промяната в статута. Маргина и Димата се ядосали от наглостта му, но Маджо ги успокоил и тримата. Обещал на Бойко да му вдигнат процентите срещу гаранции, че спокойно могат да си разчистят сметките с враговете си, без никой да им търси отговорност."
...
Поли, който никога не прощаваше, измисли начин как да го унижим. По това време Бойко държеше едно двуетажно кафе в една пресечка на "Граф Игнатиев". Казваше се "Long John". Всяка вечер цялата бригада се събирахме там. В продължение на седмица правехме големи сметки, след което не плащахме. Все казвахме: "Утре ще оправим нещата."
Накрая се появи един от съдружниците на Бойко, който отговаряше за кафенето - Пламен Тачев от Червен бряг. И той като приятеля си беше бивш пожарникар и каратист. Трябваше му около половин час, за да се осмели да ни заговори. Когато все пак го направи, едва успя да смънка няколко думи. Беше пребледнял от страх. Направихме се, че не го забелязваме. По-късно разбрахме, че Бойко бе изложил проблема си пред Пашата, а той от своя страна се бе опитал да се разбере с Поли.
- Не се притеснявай, Румене! За в бъдеще няма да правят така! - изхилил се Поли. - Колкото до сметката, нека и Бойко веднъж да почерпи - приключил разговора той.
*
** - Източник - http://www.bivol.bg/
***
Тагове:
Експлозия в ноктите
Хероин, кола и млади мъже хванаха на ГКП...
Как община Пловдив да спести 2 млн. лв.?...
Иван Костов успешно приватизира и ... АЕ...
20.12.2011 15:10
Дали го е върнал?
Това е повече от ясно - иначе как ген.Любен Гоцев ще го включи в схемата си?
Има време.
нейните й рожби.
Извън темата:
Понеже се глумиш над костите на Живков ще ти дам няколко примера.
-Зам шиф на УБО, генерал, чавдарец и близък на Тато го хванаха че "бракувал" и след това придобил бяла техника предназначева за управлевието бе осъден на затвор. Май нележа, но остана без звание, и партиен билет. Ставаше въпрос за печка и хладилник или пералвя.
-Колега на баща/полковник/ ми го хванаха , че краде луканка от Халите.Пъхнал в шинела две палки и отказал проверка. Пуснали го , но наглецът почнал да пише и в Книгата за оплакване. Станал сканадал и... онзи бил ражалван до редник и с условна присъда.
-Случаят с Янчо Таков е ясен-затвор за няколко кожуха и малко накити.
-Има и друг случай със син на чл на Политбюро, но понеже човекът не се прави на невиновен и едвали не на бунтар няма да го спомена
-Батето лека му пръст за сериала си едва също не врезе в затвора, но го езритаха от твто. Днама други обачевлезнаха и пак сеца на нотабили.
-Нане Вуте за рушвет/една заплата за назначение зад граница/ от няколко човека бе вкаран за дълго в затвора от 1ви зам министър...
Мога да изреждам още...
Впрочем ще добавя нещо актуално за днес.
Ген Винаров Герой на СССР, на НРБ бе лашнат в шеста глуха /като шеф на "Пътни строежи/ защото братовчед му полковник Винаров застреля съпругата си от Русия/на смърт осъден/ Обвинениха го в умисълзаради ревност, той казвал от авект когато я видял във вана с мляко/купонна система тогава/ Не знам кое е истина, но генералът го махнаха за нула време. В годините в които е шеф на "Пътищата"/никога не ечут да казва , че той ги е построил/ бяха изградени хиляди километри първокласни пътища. Други по нискакатегория също. Я намери течение от вестник където той или Тато да режат ленти на отсечки от по няколко километра:)))
20.12.2011 19:10
коко
Само външните белези са малко по-различни.
Не разделяй Вола от котилото на БКП - не е справедливо.
Ма понеже говориш за момчето задоволител на ненаситната Лили Иванова нали не мислиш, че тонове сребро, тирове от Хонг Конг с електронни часовници и подобни - са дребни неща? От друга гледна точка тези "битови" залитания се правеха от всички, но страдаха само онези, които правешкия копанар ги приемаше като лична заплаха. Всичко се определяше от личната обвързаност към клана на управляващия цръвен аятолах. Не ми говори за принципи, моля те - аз не съм на 18-20 години, а съвременик на тези събития.
Крушата не ражда ябълки.
Факти?
Само да искаш - потърси ги в източника на постинга.
20.12.2011 19:13
коко
20.12.2011 20:00
"Смъртта на Pipon Tikvov, PhD разтресе нашия живот из основи. Занятия в училище практически нямаше, учителите плачеха и ридаеха и всички ходеха с подпухнали очи. По радиото предаваха безкрайни траурни маршове и някак си се усещаше безвластие. Internet kanalite spriaha da priemat vkliu4vania, mineralnata voda v Bankia smeni mirizmata si ot razvaleni iaica na konska urina, Bankite s stolicata, golemite malkite gradove kakto I v golemite I malki sela spusnaha 4erni znamena, Borsata svali akciite na tikvennite semki I diplomite za bega4i…
Някакъв човек крещеше плачливо от прозорците на очната болница: " Pipon Tikvov, PhD умря, а аз съм тук!"
Не се чуваха скандали и караници в дворovet, sportnata zala, malkite no udobni magistrali, v Ban bese takava tishina 4e samo izkormenite 4ar4aveta skrcaiki ot viatyra podskazvaha 4e prez tiah e izletiala naukata, w metroto trupovete na zatisnati ot ka4estvenni kamani I neka4estven beton s razdiasalo armaturno jeliazo se razmrdaha boreiki se pri kogo da legne Boiketo, а хората navn си говореха съвсем открито : "За кого ще се glasuvame сега ? За Plevnaliev ли ? Не, за nego хората няма да тръгнат да умират!" Turskite voiski sa stignali Plovdiv I si miat krakata vyv Vodnoto ogledali na Krdjali. Do poias vuv vodata vazrasten Dogan I par4e 4ervena tuhla iztrkva staratelno petite na askerite, koito oble4eni s mundiri ala 1978 s kilnati 4erveni fesove si to4at zybite da zavzemat otnovo Pleven
Огромни, неуправляеми тълпи се стичаха по улиците към sportnata зала, където na katafalka opletena ot vrbovi kloni I cvetia e polojena ostankata na Pipon Tikvov, PhD . Усещаше се нещо зловещо в тази необятна, мълчалива и мрачна тълпа. Властите не се решаваха да я задържат, бяха заградили само някои странични улици с няколко реда автобуси и камиони и тълпата течеше без край. Pseto Bega4 GerboSpaniol be oki4ili taguvastite I vsi4ki ostanali s SRSeta. Horata ne se strahuvaha da pla4at za basticata Pipon Tikvov, PhD , makar da znaeha 4e na drugia den Pseto stese da ritne ostankata na Pipon Tikvov, PhD nekade v centara na Suhodol I da se nastani w rezidencia Boiana. Нiakoi се бяхa изхитрили, и по покривите и чердаците стигнахa до "Националнаta sportna zala Zaptieec" и оттук , от покрива видaha това море от глави I SRSeta. Буквално вълни бушуваха в това море, разделяше се тълпата, напираше, отстъпваше и изведнъж в една от пресечките под нейния натиск се залюля и се обърна един автобус, точно като слон полегнал на една страна. Няколко дни продължи това шествие и хиляди хора загинаха в тая блъсканица. Дълго след това по "Ruski" се въргаляха копчета, чантички, галоши, хартийки, sma4kani cellphoneta I zapazeni SRSeta. Даже в устите на лъвовете пред вратите на MVR, някой беше пъхнал по един галош.
В деня на погребението накъсано започнаха да вият фабрики и заводи, започнаха да свирят коли и локомотиви, cigani, mangali I romi krestiaha neistova, ставаше нещо непоправимо, страшно. Как ще живеем занапред ? На кого ни оставяш, Бащице ? Na bega4a li, na pseto GerboSpaniol li?
Но ето че минаха почти две години, а ние все така си живеехме, във всеки случай не по - лошо и това само по себе си беше кощунство. Животът не спря. Възрастните все така си ходеха на работа, oste po-vazrastnite umiraha na rabotnite si mesta, а ние - в училище. Излизаха вестници, радиото работеше, televizorite predvaha vsi4kite si relacii na 4erno -4eren fon , а в двора всичко си беше по старому - същите скандали и разправии. За Pipon Tikvov, PhD си спомняхме все по-рядко, а аз недоумявах: нали Господ умря, без когото нищо не можеше да се случва...В същото време като тежки облаци плъзнаха упорити слухове за разстрелите и изтезанията, за милионите измъчвани в лагерите, освободиха лекарите - вредители, разстреляха Fedoska като враг на народа, Dianko pratiha 4rez edin star Dogan v Diarbekir, Ceca ot Pleven be izpratena v ludnica za rabfaci, Volen be nabutan w edna Kapaka beton, Kostov izroviha I mu raznasiaha dnekatata po plostadite, Iane Ianev be izdiren v maze kadeto homosexualni iataci mu lekuvaha sedalnika s peniscilin, Sergei be oka4en na klon po podobie na Trai4o Kostov a v Pravec be dignata zlatna statuia na T Jifkov s nadpis- Ot priznatelnia zbor na DS, а слуховете пълзяха ли пълзяха, като някакъв глух ропот I zalivaha s potresavasti istini ministry, tehni zamestnici I zamestnik direktori. Hora oble4eni vav vatenki 4etiaha grupovo stihovete za Vazelin Marinov pred skicite koito Pipon Tikvov, PhD bese satvoril v posldnite dni na jivota si. I e taka nie sami se setihme kato pokazaha kak Pseto rita ostankata na Pipon Tikvov, PhD w groba koi e syzdatelia na tozi ni nas jivot
"Най - главният враг на народа - това е Pipon Tikvov, PhD!" Удивително как бързо повярваха в това хората, тези същите хора, които преди две години се задавяха от плач на погребението му и бяха готови да умрат за него. Изглежда, че те винаги са го знаели, просто не искали да говорят. Накрая това официално беше обявено на Buzludjanski конгрес III и всичките тези вестници и радиа, книги и списания, филми и училищни учебници, които толкова дълго говориха за неговия гений, се заеха да осъждат неговите "грешки" и " извращения". Всички, които години наред професионално се занимаваха с възхвалата му, сега уверяваха, че нищо не са знаели преди: или не са знаели или са се страхували да кажат. Аз не вярвах на тези които казваха, че не са знаели - твърде леко те възприеха новото знание. А и как можеш да не забележиш смъртта на милиони хора, смъртта на съседи и приятели ?
Не вярвах и на тези, които казваха, че са се страхували - твърде високи чинове получиха те за своя страх. От страх можеш да си мълчиш, можеш да избягаш или да се скриеш, можеш накрая да се съгласиш с този от когото се страхуваш, но кой ги е заставял да съчиняват оди и хорали, да се напъват за генералски чинове и членство в ЦК ? От страх не се получават Pipon Tikvov, PhD премии и не се строят вили. Разказват, че на конгреса някой изпратил на Pseto бележка: "А вие къде бяхте тогава ?" И ето че Pseto след като прочел бележката, попитал "Кой написа това ? Да стане!" Никой разбира се, не станал. "Значи, ето – izlaialo Pseto- тогава аз се намирах там, където сега сте вие". На много хора този отговор се харесал, на много им се сторил убедителен - аз презирах и двамата - и Pseto и автора бележката. И на двамата, знаещи истината, не им е достигнала смелост да я кажат открито. Но и двамата са могли да не бъдат там, където се е изисквала смелост, никой не ги е карал да бъдат в тази зала, близо до властта.
Как е могло да се случи така, че хората и до ден днешен да се страхуват да станат ? Как е могло един човек, хайде нека да са десет човека, да вземат властта и да държат всичи в страх или в неведение ? И кога е започнало всичко това ? Изглеждаше, че Pseto всичко обясни и даде отговор на всички въпроси. Поприказваха, разбраха се, пуснаха невинните, поменаха убитите и животът можеше да продължава. За нас, и особено хората от моето поколение, въпросите тепърва започваха. Ние, които не познавахме довоенния живот, които не бяхме опитали от gerbalnata догма, ние се съмнявахме в самите основи на този живот.
Все пак бяха успели да ни внушат,че gerbalizamyt е най - прогресивното учение, а Pipon Tikvov, PhD е негово въплащение. И изведнъж Pipon Tikvov, PhD се оказва убиец и тиранин, ужасяващ изрод, с нищо по-добър от Хитлер, Stalin I Kim ir Sen..! Какви са тогава тези прогресивни идеи, ако те пораждат Pipon Tikvov, PhD ? Каква е тогава партията, ако тя издига Pipon Tikvov, PhD, но не може да го спре ? Страхувала ли се е или не е знаела - не е ли все едно ? Нали и ето сега, когато всичко се разкрива, те се страхуват да станат. Първият и най - очевиден извод се набива на очи: система, построена върху еднопартийно управление, ниезбежно ще ражда Pipon Tikvov, PhD и после няма да може да ги спира, такава система винаги ще унищожава опитите да бъде създадена опозиция, алтернатива.
По това време много се говореше за вътрешнопартийна демокрация, но на нас това ни звучеше неубедително. Защо тази демокрация трябваше да бъде само вътрешнопартийна ? Какво, останалите не са ли хора ? Ние не сме избирали партията, те се избират сами себе си. И излиза, че същите тези хора, които са породили и поддържали Pipon Tikvov, PhD, пак са тръгнали да установяват висша партийна справедливост, по пътя на демокрацията. Пак ще говорят от името на народа, който не ги е избирал за това. Същите негодници, които 30 години ни лъгаха за Сталин, сега ще ни лъжат и за партийната демокрация. И кой ще повярва в това? Та нали в крайна сметка нищо не се е променило - ако засега, временно не убиват sydbite na милиони хора, къде е гаранцията че това няма да се случи утре ? Системата е същата, хората са същите. Даже никой не е наказан, никой не е осъден.
А и кого да осъдят ? Всички са виновни - и тези които са убивали, и тези които са давали заповедите, и тези които са ги одобрявали, и даже тези които са мълчали. Всеки в тази изкуствена държава изпълнява ролята, която са му определили и за която са му платили - голям кървав спектакъл. Ето, да вземем моите родители - скромни, тихи, честни хора. Обаче са журналисти, самите те са създали тази пропаганда, която така подло ме излъга и която беше призвана да оправдава убийствата или да ги премълчава. Един голям очерк на баща ми, се харесал на Pipon Tikvov, PhD и по негово лично разпореждане го приемат в Съюза на писателите - станал писател. Това е било съвсем неотдавна, все едно вчера. Всички се радваха и го поздравяваха. Очерка го предаваха по радиото, печатаха го в "Правда", издадоха и отделна книга. На какво толкова се радваха всички ? Той си изиграл отредената роля и главния палач го наградил. Какво ме интересува мен, с какво точно ще оправдават съучастието си ? Дори и да са тези, които са ме отхранили.
А самият аз, да не би да съм с нещо по - добър ? Не стига това, че съм ял техният хляб - ами още съм бил пионер, участвал съм в работата на тази страшна машина, която произвежда или трупове или палачи. Да не би да ми става по - леко, че тогава не съм разбирал всичко това ? Да не да му става леко на човек, когато разбере, че случайно, без умисъл е станал съучастник в убийство ? Навярно и аз така щях да вървя, стъпало по стъпало, от пионерите при комсомолците, после в партията, все едно преминаващ в по - горен клас. След 40 години, може би приветливо щях да махам с ръка от трибуната на народните маси или щях да подписвам.
Аз си спомням как изкарваха майка ми и баща ми да плачат за Гошо Тарабата /Мастиката/. Vlizaha v в къщиte ni и nи заплашиха, че ще ги следят, goniat ot gimnazii, universiteti I rabota. Мен ме изкарваха да плача за Сталин по линията на училището. Дойдоха висши функционери и ни заплашиха с изключване от училището ако не плачем, с ТВУ, с изпращане на родителите ни по лагери и т. н. Teatyryt na nadejdata бе пълен, като този от клипа Идиотите по цял свят си приличат zastoto si viarvat 4e viarva niakomu koito im dava nadejda da izpitvat liubov kam samia nego. V onzi pe4alen den za Pipon Tikvov, PhD, be smeneno to4no tova , smeneno bese EGNeto na na tozi NEGO. Вирусът na bezverieto s koeto obi4ame viarata се оказа обаче много устойчив и се върна чак до средата на Германия, която също инвестира в тази програма. На изток сгигна чак до Корея. Нас този вирус ни унищожи. Отчуждяавянто на хората промени ценностната ни система и мисля, че за нас вече бъдеще няма. Нищо, че не плачем като тези с главите, подбони на павета. За нас ще плачат тези, на които сме дали нещо на света, защого този вирус, дето сега треска северокорейците вече ни е свършил и нищо не може да ни разплаче (po vpe4atlenia na anonimen avtor).
Vdrugia krai na Evropa, dori v samata I sreda be po4inal drug edin 4ovek, koito be imal stastieto da e palkovodec na drugi edni hora koito imaha hubavi jeni, bira I cimbalova muzika.. Togava po sredata na Dekemvri 2011 se pomina Vaclav Havel, Dnes 20 godini sled negovata smrt sedime s nekolcina 4eski priateli, rodeni 1989-1992. te izobsto ne sa poznavali Vaclav Havel, no ot roditelite sa polu4ili 4uvstvoto za uvajenie kam tozi 4ovek. Opitvat se da za4itat 4ast ot monolozite na negova piesa. piem bira i sme slojili na masata 4eskoto zname s edna 4erna lenti4ka. kazvam lenti4ka i se sestam za reza4a na lenti4ki, niakaksi mi se iska da priznesa sa4etaniet Boiko Zarezan. minavat hora i proiznasiat na nemski Havel. digame 4asite i kazvame Vaclav. te sa tazni. az pove4e ot tiah i pak se sestama za Borisov Zarezan. po-tazen sam zastoto edin den moite deca rodeni 2008 i 2010 ako sediat niakade na po 4asa, ako e umrial vaprosniat Borisov, Pipon Tikvov, PhD, 4e niama da imat na masata nasiat trikolior s 4erna lenti4ka a ste se karat zasto Berbatov e otisal na pogrebenieto na Sir Frcnigazov a ne e otsko4il do Orlandovci da vidi kak pogrebvat Borisov v groba na Tato Jifkof.
dopivam vtora bira. Studeno mi e. kra4mata e po4ti prazna. na nasata masa e tiho. plastame i si tragvame. ve4e sme navyn i se vrstam da vzema znamenceto. masata e prazna. namiram go dignatao visoko sred podaracite ostaviani ot srde4ni posetuiteli. Slojeno e pod snimka na Havel s negov podpis. Ne - ne e bil tuk- az biah pri nego- kaza kra4maria na cist 4eski ezik.
otvan si kazvame Ahoj i vseki mu po patia nesto go otvezda. Otide si 4ovek koito mileese za demokracia i grajdansko obstetvo i makar ne vseki da polu4i kakvoto se stremese, toi pomogna na vsi4ki 4ehoslovaci pone da se opitat, bez da rezna nito edna lenta pri otkrivaneto na magistaralata na demokraciata zastoto nenevizdase oficialnostite, admistriraneto i nagajda4estvoto. Posledno kogato go vidiah na edin miting nedaleko ot Praga bese s pulover i protridi dynki i riza 4iato iako krivnal na pulovera ni kazvase- Bohem ste buda dokraia.
Pribiram se v kvartirata i se zapisvam v tetradkata na Domupravitelia kade sam bil, izvazdam kartata ot videokamerata i ia puskam v kutiata na upravitelia, ot tam mi davat nova koiato paham v kamerata i 4ak sled tova vratata na vhoda se otvaria. Po stenite na stlbisteto grizlivo sa naredeni vyv vyzhodiast red portretite na Hitler, Stalin i Pipon Tikvov, PhD. Znam 4e kato zatvoria o4i video kamerata izkliu4va. Zatvariam gi i otvariam knigata na Владимир Буковски "И Pojarnikaрът се завръща", prastite mi sa tolkova 4uvstvitelni 4e razbiram dimite na avtora. Vizdam kak niama zанятия в училище, kak u4enici, учителите i prisluga плачat и ридаiat и ka te ходiat с подпухнали очи. Daze 4uvam po радиото безкрайни траурни маршове и me pritiska някакavo усещаше za безвластие. Daje vijdam i 4uvam 4oveka koito крещi плачливо от прозорците на очната болница: " Pipon Tikvov, PhD умря, а аз съм тук I nisto nevidiah. Zatvariam kigata i si mislia za Владимир Буковски I negoviat treti roman “Bega4ite sa silni kogato prenesat papkata”
Само външните белези са малко по-различни.
Не разделяй Вола от котилото на БКП - не е справедливо.
Ма понеже говориш за момчето задоволител на ненаситната Лили Иванова нали не мислиш, че тонове сребро, тирове от Хонг Конг с електронни часовници и подобни - са дребни неща? От друга гледна точка тези "битови" залитания се правеха от всички, но страдаха само онези, които правешкия копанар ги приемаше като лична заплаха. Всичко се определяше от личната обвързаност към клана на управляващия цръвен аятолах. Не ми говори за принципи, моля те - аз не съм на 18-20 години, а съвременик на тези събития.
Крушата не ражда ябълки.
и не е първият който е използувал членството си. Не раздувай глупости от типа една жена каза. Делото срещу Янчо Таков бе публично /макар и неотразено/ Можеш спокойно да прочетеш материалите по делото, както и тези случаи които ти цитирах. Тирове от Хонг Конг със сребро, часовници-ти чуваш ли се какво говориш. Някога разписвал ли си товарителница бе човече? От Хонг Конг с тирове и среброто ще излезне златно ? Знаеш ли колко часовника биха влезнали в един ТИР? В Рамката на колело влизат над 200. Ха сега си представи един Тир с часовници. Милиони Боре. Сребро над 20 тона. С какви пари, от къде? Та Таков бе постоянно на червено зарад комар. Брака му с Лили е и зарад финансовите му незгоди. Ожени се след сериозен мариз за дългове. То и турската му авантюра пак зарад това си беше.
20.12.2011 20:54
i zasto e prikazka za Takov, Tato i LIli ta'kova, kogato stava duma za vs4ki ostanali ot edna snimka s izkliu4enie na bate Boiko. Oneze povsemestno si se popinaha ot smrt 4rez umirane. da sme blagodarni na sydbata 4e zapazi Boiko Jiv i zdrav , i golem praz 4e rejel lenti, kvo kratunite na tikvite li da reje.
viva Boiko i to4ka!
Всички са от една зоосреда.
20.12.2011 21:59
Нима не е ясно, че до сега в България управляват сменяйки се клановете на правешкия копанар Тодор Живков и безродника Андрей Луканов?
Хората наистина са балъци, щом не схващат тази подробност.
Има ли все още някой "умник", които да си мисли, че у нас управляващите досега са извън обсега на контрол на червените гестаповци от ДС и комун.онанистическите гаулайтери от номенклатурата?
При демокрацията обаче трябват гащи, за да застанеш пред съда, и когато те запитат (а не когато те питат, ама друго) да потвърдиш, че човека е такъв, какъвто го представяш, а не повтаряш услужливо подхвърлените от някой бдителен другар клюкини.
21.12.2011 04:40
А на снимката Венци Стефанова кърка с Пашата, Бойко и ТЕБ!
21.12.2011 04:53
Не виждаш ли, че говориш на глухи и показваш на слепи?
21.12.2011 04:55
Не виждаш ли, че говориш на глухи и показваш на слепи?
Веднъж на един коктейл ме снимаха до Първанов. Това означава ли, че съм доносник, кадесар, кагебешник и бесераст като него?!
А бандит, между другото, може да бъде наречен само човек, срещу когото има влязла в сила присъда за бандитизъм.
Едното е по-старо, а другото - съвсем прясно, а др. Ваньо Танов е в администрацията на държавата.
Едното е отпечатано в книга, другото казано в следствие и записано в официален протокол. Каква ли смелост е имал за да го направи?
Не повтарям клюки, а високо изречени неща - някой да ги е оборил или атакувал в съда?
В нашето село парясаните мъже дори за полски пъдари не ги теслимят.
21.12.2011 08:06
Не виждаш ли, че говориш на глухи и показваш на слепи?
Най-баналното е, че такива бандити ебаха майката на Българийка ни,
а с напористата си тъпота последния ще я затрие!
Едното е по-старо, а другото - съвсем прясно, а др. Ваньо Танов е в администрацията на държавата.
Едното е отпечатано в книга, другото казано в следствие и записано в официален протокол. Каква ли смелост е имал за да го направи?
Не повтарям клюки, а високо изречени неща - някой да ги е оборил или атакувал в съда?
Борисе, в правовата държава всеки си говори каквото му уйдисва, и докато намира мегдан да му вЕрва. България страда, защото я управляват мегдани, които не искат държава. Който иска правова държава, търчи по медии, сезира прокуратура, ръчка единия милион правозащитни и какви ли не организации, прави собствени разследвания и прочие, а който иска мегдана да управлява вместо закона, слуша Станишев и повтаря след него.
БСП е автентичният пример как се управлява държава с приказки на мегдан. Прав е Апостолоов, че всеки е такъв, какъвто е казал съда, защото съда, а не другарите определят съответствието между официалния и реалния статут.
21.12.2011 08:25
не им се връзвайте на постните писания.Роденият да пълзи...може само да пълзи.
не им се връзвайте на постните писания.Роденият да пълзи...може само да пълзи.
Що не си ходиш при другаря Ким, бе всезнайко. Не правиш разлика между мен и Платон, пък се пънеш да разправяш кой какъв бил. Неграмотник.
21.12.2011 08:47
21.12.2011 08:56
Получава се парадокс щом сме дали властта в ръцете на един бандит,
а не оставяме детските градини под егидата на Владо Кузов, или селата на Веската и Цецката дет"са в Южна Африка или пък шистовия газ на Валентинчо Златев.
Странни са хората, които после реват като ножа опре до кококала на ребрата им.
В този смисъл е прав Тодоров.
Да се казва истината е права на всеки човек.
И ти си за съжаление с този върл копнеж по индиговият болшевик Баце Боце!
Хитър и находчив е, ама си е боянски селянин - миришат му крачетата!
Получава се парадокс щом сме дали властта в ръцете на един бандит,
а не оставяме детските градини под егидата на Владо Кузов, или селата на Веската и Цецката дет"са в Южна Африка или пък шистовия газ на Валентинчо Златев.
Странни са хората, които после реват като ножа опре до кококала на ребрата им.
В този смисъл е прав Тодоров.
Да се казва истината е права на всеки човек.
И ти си за съжаление с този върл копнеж по индиговият болшевик Баце Боце!
Хитър и находчив е, ама си е боянски селянин - миришат му крачетата!
За мен болшевик е, който търси причините в хората, а нехае за правилата. Това го измислиха болшевиките и даже обещаха, че като избият лошите, живота ще стане приказен, защото ще го строят само добрите. Заради отстъпление от тази идея болшевиките трепеха с дивашка омраза най-вече идейните си братя социалдемократите, които искаха същото каквото и комунистите, но вярваха, че начинът на постигане е не по-малко важен от крайната цел. И от това бързане, обрекоха страните си на вековно изоставане.
21.12.2011 09:16
Преди доста време писах,че замирише ли на падане от власт,блюдолизците първи ще се отрекат от него.Майтап!
Абе , vmir , ти дето лаеше като бесен , срещу автора на този текст и lado, като пишеха по-рано срещу Бойко,не те ли е страх,че партийният ви секретар ще види еретичните ти ексхибионистични помисли и ще те натърти.Още не са паднали от власт - да не избързваш?
Чакам кога ще запее същата песен ти тутанчо.Ренегати от всички ъгли - изпълзявайте!
Абе , vmir , ти дето лаеше като бесен , срещу автора на този текст и lado, като пишеха по-рано срещу Бойко,не те ли е страх,че партийният ви секретар ще види еретичните ти ексхибионистични помисли и ще те натърти.Още не са паднали от власт - да не избързваш?
Чакам кога ще запее същата песен ти тутанчо.Ренегати от всички ъгли - изпълзявайте!
Е, обяснявай му колкото си искаш, вари го, печи го: тъпото си е тъпо.
Нямам време за тъпотията ти, вече ти казах защо си безкрайно далеч от истината, няма да се повтарям заради уникалната ти тъпотия и нахалство.
"Ала Данко Хаирсъзина", по нашенски. Едните викат "Да живей" , а други "Мамка Му!
И в резултат ни го начукаха на всички, пенсионно!
Весела Коледа, пичове!
В нашето село парясаните мъже дори за полски пъдари не ги теслимят.
Те /Абаджиев и Борисов/ просто си трампиха жените. Или дамите тях:)
Съпругата не съм я виждал, но Бориславова и сега и преди да я взривят /вместо него/ си е красавица от всякъде. Страшно умна и интелегентна също. Той ако онази работа не и е вършил за чий и е или беше? Колкото и задсръстени да сме не подценямай чомек който се е преборил и стигнал върха. Мутра, мутра, амана върха. Впрочем нас когато професори са ни управлявали сме правили катастрофи или сме се клали. /Радославов, Цанков, Филов.../ Когато харамии са били начело по спорно ни е било...Стамболов, Стамболиййски, ако щеш и БайТодор...
"Ала Данко Хаирсъзина", по нашенски. Едните викат "Да живей" , а други "Мамка Му!
И в резултат ни го начукаха на всички, пенсионно!
Весела Коледа, пичове!
Не си прав Пегасе,
Нито "Да живей" , нито "Мамка Му" са ми на сърце. Обясних им, че кой какъв е при демокрацията решават правилата, а не филанкишията или партийния секретар. Ако някой много държи да докаже, че другите спят, пък само той един будува, има си начин и следва да го ползва по предназначение, а набеждаването в престъпление е криминализирано, но у нас престъпленията рядко се наказват, защото правило е нарушаването на закона, а не спазването му и това е жизнено важно за много хора.
Весела Коледа и на теб!
21.12.2011 11:12
Във връзка с този канал трябвало да се реши някакъв проблем с Косьо Самоковеца, както и с Мето Илиенски..."
Знам ,че не са задължителни при комун.онанистическата религия по пътя към властта,
но все пак за някои хора те означават нещо.
Абе , vmir , ти дето лаеше като бесен , срещу автора на този текст и lado, като пишеха по-рано срещу Бойко,не те ли е страх,че партийният ви секретар ще види еретичните ти ексхибионистични помисли и ще те натърти.Още не са паднали от власт - да не избързваш?
Чакам кога ще запее същата песен ти тутанчо.Ренегати от всички ъгли - изпълзявайте!
Е, обяснявай му колкото си искаш, вари го, печи го: тъпото си е тъпо.
Нямам време за тъпотията ти, вече ти казах защо си безкрайно далеч от истината, няма да се повтарям заради уникалната ти тъпотия и нахалство.
Той "Икономист" е един завистник. Няма ерудицията на Бойко, няма културата му/включително езиковата. Каза му боце една дума и гледай го като мантра я повтаря /"конкрачулейшън"/ Научил я е, но не може като Боце да я каже. В устата на последния тя има други измерения. Направо си е реформа...Каква реформа...Революция в лингвистиката. РенеГАД бил и Цецка ренеГАДКА била...Ами не е вярно. Развиват си се хората. И ЕС дори развиват. И нищо не е доказано за Бойко. Сдруженията му с "Маджо", "Пашата", "Трактора" са с идеална цел. Целта е била превъзпитанието им. С "Трактора" нещо не върви, но и той ще си седне на трактора. Другите двама са вече превъзпитани. Некой да е чул нещо за "Пашата" Маджо пък дори и "Консултант" по магистралите стана. Ето сега консурт направи негова фира за последните лотове. "Маджо", "Череп", "Тиква"..."Събрахме се..."
Знам ,че не са задължителни при комун.онанистическата религия по пътя към властта,
но все пак за някои хора те означават нещо.
Вмъквам само реплики тук таме...
Не съм наясно само защо придаваш винаги сексуален привкус не изказа си кагато говориш за политика. Ето до днес не разбирам какво ти е виновен мануалния секс/онанизъма/ Не ти ли се е случвало и на теб бечовек? Отляво ли е човек, той е и педераст, и онанист, и евреин, и кръвосмешител, и сифилистик и...Ето сега бойко не можел да чука... Защо като е ерудит, лингвист:) трябва да е импотентен? Структурата му говори съвсем друго. Направо си бъка от тестостерон човекът, но друга е темата приятел...
Във връзка с този канал трябвало да се реши някакъв проблем с Косьо Самоковеца, както и с Мето Илиенски..."
Показва известната истина, че у нас всеки си говори на поразия каквото му е угодно и поради тази причина изявленията нито имат някаква стойност, нито авторите им искат да ги докажат. Нали се сещаш, че никой не издава заповед, на която да пише: "Назначавам Бойко Борисов за шеф на наркотрафика", и следователно доказването няма как да стои в ръцете на някой, който е търсил претекст да подхвърли подобно твърдение.
Абе , vmir , ти дето лаеше като бесен , срещу автора на този текст и lado, като пишеха по-рано срещу Бойко,не те ли е страх,че партийният ви секретар ще види еретичните ти ексхибионистични помисли и ще те натърти.Още не са паднали от власт - да не избързваш?
Чакам кога ще запее същата песен ти тутанчо.Ренегати от всички ъгли - изпълзявайте!
Е, обяснявай му колкото си искаш, вари го, печи го: тъпото си е тъпо.
Нямам време за тъпотията ти, вече ти казах защо си безкрайно далеч от истината, няма да се повтарям заради уникалната ти тъпотия и нахалство.
Той "Икономист" е един завистник. Няма ерудицията на Бойко, няма културата му/включително езиковата. Каза му боце една дума и гледай го като мантра я повтаря /"конкрачулейшън"/ Научил я е, но не може като Боце да я каже. В устата на последния тя има други измерения. Направо си е реформа...Каква реформа...Революция в лингвистиката. РенеГАД бил и Цецка ренеГАДКА била...Ами не е вярно. Развиват си се хората. И ЕС дори развиват. И нищо не е доказано за Бойко. Сдруженията му с "Маджо", "Пашата", "Трактора" са с идеална цел. Целта е била превъзпитанието им. С "Трактора" нещо не върви, но и той ще си седне на трактора. Другите двама са вече превъзпитани. Некой да е чул нещо за "Пашата" Маджо пък дори и "Консултант" по магистралите стана. Ето сега консурт направи негова фира за последните лотове. "Маджо", "Череп", "Тиква"..."Събрахме се..."
Е, на тебе няма да ти обяснявам правилата на демокрацията, щото си комуне и те вълнуват само, за да знаеш как по-лесно да ги игнорираш.
21.12.2011 12:06
Във връзка с този канал трябвало да се реши някакъв проблем с Косьо Самоковеца, както и с Мето Илиенски..."
Показва известната истина, че у нас всеки си говори на поразия каквото му е угодно и поради тази причина изявленията нито имат някаква стойност, нито авторите им искат да ги докажат. Нали се сещаш, че никой не издава заповед, на която да пише: "Назначавам Бойко Борисов за шеф на наркотрафика", и следователно доказването няма как да стои в ръцете на някой, който е търсил претекст да подхвърли подобно твърдение.
Доколкото съм чувал в Америката и другаде - щом некой бандюга даде подобна информация се използва мот'a'мо за окошаряване на мафиотските босове. То май и тук действува подобна шашмалогия, която боклуците използват да си разчистват сметките.
Прочети трите изявления в постинга - от това по-ясна улика за престъпления на Вола - нема!
Не съм аз, който требва да доказва нещо.
Аз само питам.
21.12.2011 12:18
Знам ,че не са задължителни при комун.онанистическата религия по пътя към властта,
но все пак за някои хора те означават нещо.
Вмъквам само реплики тук таме...
Не съм наясно само защо придаваш винаги сексуален привкус не изказа си кагато говориш за политика. Ето до днес не разбирам какво ти е виновен мануалния секс/онанизъма/ Не ти ли се е случвало и на теб бечовек? Отляво ли е човек, той е и педераст, и онанист, и евреин, и кръвосмешител, и сифилистик и...Ето сега бойко не можел да чука... Защо като е ерудит, лингвист:) трябва да е импотентен? Структурата му говори съвсем друго. Направо си бъка от тестостерон човекът, но друга е темата приятел...
Че комунизмата като религия си е чист онанизъм - това е повече от ясно и си е аксиома.
Картината е мъглива и се избиват безразборно милиони хора, а удоволствието е едностранно - само за активно практикуващия го.
Това обяснение вижда ли ти се правдоподобно, освен това е изцяло в българският ни национален характер?
Всеизвестен е фактът с фабриката за фалшиви цигари в бургаския квартал Крайморие, където една он фирмите на Борисов беше акционер. Делото по този случай просто изчезна от деловодствато на бургаското следстие.
21.12.2011 13:11
Във връзка с този канал трябвало да се реши някакъв проблем с Косьо Самоковеца, както и с Мето Илиенски..."
Показва известната истина, че у нас всеки си говори на поразия каквото му е угодно и поради тази причина изявленията нито имат някаква стойност, нито авторите им искат да ги докажат. Нали се сещаш, че никой не издава заповед, на която да пише: "Назначавам Бойко Борисов за шеф на наркотрафика", и следователно доказването няма как да стои в ръцете на някой, който е търсил претекст да подхвърли подобно твърдение.
Доколкото съм чувал в Америката и другаде - щом некой бандюга даде подобна информация се използва мот'a'мо за окошаряване на мафиотските босове. То май и тук действува подобна шашмалогия, която боклуците използват да си разчистват сметките.
Прочети трите изявления в постинга - от това по-ясна улика за престъпления на Вола - нема!
Не съм аз, който требва да доказва нещо.
Аз само питам.
Правилно си чул за Америка и другаде, че подобни информации се използват ефективно. Не знам обаче дали знаеш, че там от най-малки ги учат на демокрация, т.е. да зачитат правата на другите и това да носи съвсем конкретен ежедневен практически смисъл и отговорности. Същото обаче у нас се нарича "полицейщина", а българинът предпочита бедна, безпомощна и податлива на всякакви външни и вътрешни манипулации държава, за да може да си псува на воля и без притеснения, че могат да го осъдят за нарушаване правата на другите, а оттам беззаконието и усещането за живот в кочина.
Тя е процедура, която осигурява неприкосновеност на личността и собствеността му.
Тя е процедура, която осигурява неприкосновеност на личността и собствеността му.
Процедурите не са нищо повече от регламенти, за нарушаването на които могат да се изтъкнат безброй основания, което и се случва с България днес. Колкото е трудно да обясниш на туземеца, че не е геройство да пресича пътя на колите по пътищата, толкова е трудно да обясниш и на българина, че не е геройство да клевети опонентите си. А в щатите от ранна възраст им повтарят, че свободата е прекрасна, но не бива да забравят, че тя свършва там, където започва носът на другия. Така отрано научават, че което те мислят за истина, може да е много различно от онова, което другите мислят за истина, а начинът да се разбират е да се самоподчинят на общите правила. Българинът мисли злоупотребата за голяма тарикатщина, а лъжата често му е втора природа, и не може да схване, че хитрините му обикновено са прозрачни от километри за човек, отрастнал в условия на демокрация а, че не се надлъгват с него или не му правят скандалите, които той не би пропуснал, си обяснява съмсем погрешно. Разбира се, под "българинът" не разбирам всички българи въпреки, че условните обобщения са неизбежни.
21.12.2011 14:55
На пример разговорите между мутрата и шефа на митниците.Който са пълен фалшификат и оня френският институт по криминалистика е сбъркал на 100%.
От устата на този "младенец", само истина глаголит.Той ражда такива христоматийни мъдрости и бисери,че кандидат студентските мъдрости,бледнеят!
Като например:"Работя по 16 часа на ден".А аз съм в жив делник - вторник в Борисовата градина,а премиерчето от 14,00 до 16,00 ч. си джитка футбол на игрището "Спортна София".Кавалкада от полицай,пъдари и мажоретки,с коли с държавен бензин от нашите данъци,му пазят рахатя да работи.
Просто лъжец!
21.12.2011 15:12
На пример разговорите между мутрата и шефа на митниците.Който са пълен фалшификат и оня френският институт по криминалистика е сбъркал на 100%.
От устата на този "младенец", само истина глаголит.Той ражда такива христоматийни мъдрости и бисери,че кандидат студентските мъдрости,бледнеят!
Като например:"Работя по 16 часа на ден".А аз съм в жив делник - вторник в Борисовата градина,а премиерчето от 14,00 до 16,00 ч. си джитка футбол на игрището "Спортна София".Кавалкада от полицай,пъдари и мажоретки,с коли с държавен бензин от нашите данъци,му пазят рахатя да работи.
Просто лъжец!
Не ми стана ясно на какво се държи изключителното ти удоволствие? Темата е, че първият в държавата е бандит, твърди се, че сме станали като севернокорейци. Това ли си доказал? Ако е това, такива като теб опасни колкото и такива като Ким Чен Ир, ха сети се защо, ако можеш.
21.12.2011 19:26
21.12.2011 19:35
21.12.2011 19:48
Ще види, че това е управлението с най комунистическата парламентарва група/и Десарска/ Ще види че в кабенета на Борисов има интересни физиономии също. Като се почне от племеника на Петър Младенов /не е съвпадение/ и се свърши с най новата министърка на Бойко -Павлова. Внучка на най-младия етрополски партизавин и министър на химията при БайТодор.
"Трепери заешка душо"? Ти добре ли си? Такива като теб, мен не смеят да ме доближат, предпочитат да подлъгват и плашат подрастващи. Смешник.
Ще види, че това е управлението с най комунистическата парламентарва група/и Десарска/ Ще види че в кабенета на Борисов има интересни физиономии също. Като се почне от племеника на Петър Младенов /не е съвпадение/ и се свърши с най новата министърка на Бойко -Павлова. Внучка на най-младия етрополски партизавин и министър на химията при БайТодор.
Венци, стига си злобял по адрес на "ренегатите", че да не се разкрие изворът на родния "пещерен антикомунизъм".
Ще види, че това е управлението с най комунистическата парламентарва група/и Десарска/ Ще види че в кабенета на Борисов има интересни физиономии също. Като се почне от племеника на Петър Младенов /не е съвпадение/ и се свърши с най новата министърка на Бойко -Павлова. Внучка на най-младия етрополски партизавин и министър на химията при БайТодор.
Венци, стига си злобял по адрес на "ренегатите", че да не се разкрие изворът на родния "пещерен антикомунизъм".
От Павлова нямам представа,а Младенов е ерудиран и можеш мъж. Ако родословието му /внук на разктрелян антифашист, и племеник на чичо си/ не му тежеше и поради тази причина и той не рядко говори с фалцет за "гадните" комунисти:) щеше да е още по на мястото си. Смешно става друго. Когато такива като теб биейки се в гърдите като антикомунисти подкрепят като едни матросовци, най червеното по произход правителство от Луканононото до днес. Такава истерия за посланици че са били в ДС, а парламентарна група, областни управи , издатели на вестници.../все хора с повече влияние от един посланик / епълно с такива.
Ако става на въпрос Станишевото правителство имаше далеч по малко комунисти от Бойковото. Самият Станишев никога не е бил. Аз не съм му фен, но е факт, че той такава политическа кариера направи, че трудно български политик би дублирал успеха му. Това впрочем е успех и за БСП като европейска партия. Попрегледай/ако сам не можеш Боце ще ти преведе/ какво пише западната преса за Борисов
21.12.2011 23:34
2. Министър-председателят Бойко Борисов е най-одобряваният от всички премиери на прехода. Той печели 54% от доверието на обществото, съобщиха от Института за маркетинг и социални изследвания (МБМД).
3. Bore nekak si ne se vrzvat tezi tvrdenia. Nito e verno 4e 54% odobriavat gluposti, nito e verno 4e glupak moe da e bandit.
Umriah ot sram kogato 4uh na vietnamski kak kasvat 4e Borisov bil stanal Futbolist na godinata i 4e bil niakoga si rabotel v CK na BKP kato staten 4ista4 na ushi...
to ne beha ngun, dong gong, pong cong- adski smeshno zvu4i osobenno kogato go 4ues ot ahmerikanec koito znae vietnamski. popikavaneto e obino
22.12.2011 08:07
След този урок се загледах и забелязах, че т.н. “пещерен антикомунизъм” e темелът на политиката на БСП и основната грижа на бесепарите е да произвеждат и поощряват антикомунизмът с всички възможни начини и средства, за да да промушат през филтъра на законността собствената си революционност и да я представят като обичайна рутина, съвместима с демократичните закони.
Разбира се, не е трудно да се досети човек, че една бивша тоталитарна партия, в която от всеки 20-30 членуващи е останал да членува само един-единствен, няма да има никакъв шанс, докато не измисли как да редуцира членската маса на конкурентните партии, освен ако не мобилизира стари изпитани методи и отработени навици, като революционната бдителност срещу фашизма и ние всички добре си спомняме “антифашистките” изстъпления на новопокръстените социалисти срещу огромната част от хората, не искащи нищо повече, освен демокрация. Стожер на цялата тази “демократично” поддържана революционна бдителност е въпросът за “ренегатите” – онези 29 от 30 бивши члена на БКП, които не искат да членуват в БСП.
“Ренегатите” (29-те напуснали от общо 30) не искат да ги свързват с останалия 1 (един брой) “партиен боец”, на когото партията повелява едновременно да не издава, че в БКП е имало престъпници, и в същото време да минава за много печен по законите на демокрацията, за да не се досети някой, че преименуването на БКП в БСП има за цел да прекъсне дирите към престъпления, извършени под егидата на БКП и да гарантира политическо битие на престъпници и техните наследници.
Ето затова членовете на БКП и част от наследниците им с такава дива ловна страст душат навсякъде за “ренегати”, а бивши членове на БКП им се привиждат навсякъде. Ето защо, без значение дали обекта на революционната им бдителност наистина е членувал в БКП, те са винаги готови да го “изобличат”, като членувл в партията, с която за пред хората уж се гордеят и организират масови сборища за привличане на хора, които не са наясно с потайностите на партийната им политика. Ето защо у нас съществува “пещерен антикомунизъм”, а облажилите се от комунизма и от прехода към демокрация членове на БСП се нуждаят от антикомунизма като от слънцето и въздуха. И всичко това тарикати на дребно като анонимен-икономист отлично го знаят, и затова се тръшкат, когато усетят опасност от премахване паравана, зад който крият осраните си уж успешни комуно-капиталистически задници.
Наивен или не, аз вярвам в солидарното общество, и не вярвам че чонека е създаден от Богспоред мен от случайно възникнали обстоятелства според други с единствената цел да подържа балансирана фискална политика.:) Прости ми но не мога да се възхищавам от човек/успешен е, има харизма, хватка, интуиция ...не отримам/ които си пие пиенето и има съдружия с откровени престъпници...водачи на престъпността. Аз драги поради работническо-селският си произход:) и съветска диплома бях изхвърлен в зората на демокрацията и станах да кажем среден боржуа. Така , че знам какво значи стикер на канцеларията ти, а и както казваше един мургав премиер у нас всички сме братовчеди. Така, че общо взето всичко си знаем. Представи си какво би произлезло като реакция на обществото, ако свидетел на обвинението се разпее в щатите подобно като у нас за Борисов или извадят снимка на сенегалеца с лидери на Коза Ностра. Какво би се случило при подобин акт в Западна Европа. Повярвай ми,Борисов ми е симпатичен донякъде, но не мястото му е там където е в момента. Нали на първите мъже децата подържават, учат се от тях...
Добър или лош, Борисов е избран за премиер, и ако някой е сигурен, че е бандит, никой не го спира да го докаже, има си ги институциите, има си ги и заинтересованите - кеф ти с пари за частни разследвания, кеф ти с камара мотивации - политическа, бабаитска, суперменска, комерсиална, малоумска и каквато ти дойде още на ум.
Не те мисля за глупав, и затова не ти вярвам, че не разбираш защо подхвърляш стръв за хора с определени склонности и кръгозор. Не подценявай всички наред, не е толкова трудно да се сети човек, че ако наистина едни организации заради едни помощи отвън са способни безпроблемно да прецакат 7 милиона, много повече организации с много повече пари ще са безсилни да прецакат един Бойко Борисов, и всички вкупом щяха да си крият доказателствата.
Хора на възраст и с опит сме, и няма как да не знаем, че залогът на тези и други скупчени взаимноизключващи се абсурди са си приказки за лапнишарани, които не трябва да допускат в тази държава малко по малко, институциите да заработят.
23.12.2011 15:31
Ти искаш факти: Отиди във фирменото отделение на съда и клини на Бойко Борисов. Ще ти излязат веднага съдружията му с Пашата и Трактора.С Маджо май също. Снимката която е истипосал Борето не е монтаж, а е от празненство за годишнина на СИК. СИК , ВИС и още няколко групировки са нашата Коза Ностра.
/извинявамсе за тафтологията/ Точно и това те попитах. Какво ще се случи с политик/за първия човек въобще не може да става дума/ в "белите" общества ако му изтипосат подобно фото? Ще ти отговоря сам. Опозицията ще "взриви" парламента, журналистите ще разкъсат политика, а улиците ще почернеят от хора. Може случайно да е бил, може само да са си приказвали...Няма значение. Заради превенцията подобен чонек ве би имал достъп до управлението /на каквото и да е ниво/ на съответната държава.
Не може овнешка глава да проумее елементарни закони на логиката, човешката етика, че и в политиката има позволени и непозволени неща, има неморални неща.
Боко така и онака. ЧЕ Е МУТРА, МУТРА Е. Че е престъпник, престъпник е. Че е кукла на конци на МОСАД, ЦРУ ФБР и МИ-5,6,...-тата и пр. учреждения. Е знайно и на патките на село. Какво от това. ВАЖНО ЗА НЕГОВИТЕ И НАШИ КУКЛОВОДИ Е, ЧЕ Е 100% послушко. Готов, за да не загуби тяхното благоволение да прави всичко каквото му наредят. И го прави.
Те му знаят и кътните зъби и го държат здраво в ръце.Не е само той.Има и явни и неявни, които помагат.
КАТО ТВОЯ МАЛОУМЕН ОПОНЕНТ.Тях не ги интересуват истината, дали е разумно и морално доказан престъпник да е начело на държава.
За тях интереса клати феса. Имат личен интерес, интереси, и въпреки всички факти, ще повтарят и повтарят, ЧЕ ОТ БОКО ПО-ВЕЛИК НЯМА.
ФАктите отскачат от чугунените им черепи като топки за пинг-понг.
Добри или лоши обаче, това са хората, които с решенията си утвърждават и налагат официалната представа за правилно и неправилно, допустимо и недопустимо. Не мисля, че е трудно за разбиране, че преиграването с всякакви приказки за морал, справедливост и законност, са привилегия на най-съмнителните типове и онези, които са елемент от действителността, решена да не допусне у нас практиките на държавите, които ми даваш за пример.
Много е удобно да се изкарва премиера мафиот или бандит, защото не е ангел небесен, където всеки втори или поне трети е готов при първа възможност да ти задигне портфейла и това не му пречи да си говори на воля за морал и честност, сякаш не е крал и мъкнал каквото е можел да докопа от всяка служба през която е минал. Както е удобно да трепеш хора без съд и присъда и да се пишеш комунист-демократ (нямам предвид теб, защото не ми изглеждаш такъв, но тук между коментиращите виждам немалко индикации за подобна уродливост, каквато у нас е широко разпространена и прекрачва границите на политиката).
Ето защо, пак ще повторя, който е толкова сигурен, че някой е престъпник, има ПЪЛНАТА възможност да се посвети на доказването (няма да е първия, и ако това наистина го е интересувало, щеше да познава много такива), а приказките за снимки с тоз и онзи, съдружия и прочие, са просто начин за създаване на масови нагласи в полза на този или онзи, който няма НИЩО, ама НИЩО общо с намерения да променя нещо си и това си проличава по много начини, например в приравняването ти на Буш с Хитлер и Сталин, от което могат да произтекат ЕДИНСТВЕНО планини от безплодни спорове за отвличане на вниманието, за да се задържи положението в настоящото си състояние колкото е възможно повече, но не и решение на какъвто и да било проблем, все едно краткосрочен или дългосрочен.
Който иска промяна, не подхвърля поводи за включване на всевъзможни уроди или престъпници в безкрайни словоблудства, провокации, псувни и неадекватни назидания, а прави всичко по силите си да ги избегне и да подкрепи промяната. В момента Бойко Борисов е инициатора на промените, а опонентите му са символ на застоя и пустословието. Аз добре си спомням какво се говореше и за какво се настояваше от 2009 насам, не членувам в ГЕРБ, даже и не ги познавам, но имам квалификациите, за да знам какво щеше да се случи, ако тези ментори и лицемери бяха надделели.
24.12.2011 11:17
Майка ми е административна съдийка от пет години, а преди това беше адвокат. Живее с баща ми, баба ми илеля ми, понякога и с мен в един апартамент 54 квадрата и никога не е взимала пари под масата.
В България умни бивши и настоящи комунисти са разбрали, че е ужасно изгодно да направиш така, че народа ти да затъпее. И ето, направили са промените 1989 и са започнали да разсипват образованието и културата.
Ясно е, че БКП са държали всички пари в България, е тогава няма как мафията да не е създадена от тях и бившите кадри на ДС. Но пълнежът, мускулите, мозъците, всички, всички са бивши червенушковци. И моите уважения към пишман демократите ни, но как човек живял в комунизъм през повечето си съзнателни години може да е демократ? Може да е Хавел, който е бил наистина мъдър и бунтарски човек, но такива мижитурки, каквито от началото на прехода дефилират по политическата сцена у нас никога не могат да ме убедят, че са помирисвали демокрация.
Станишев? Ами какъв социалист е той, след като провеждаше дясно центристка политика, когато беше на власт?
А колкото до дъщерните партии на БКП-БСП, РЗС, СДС и пр., чийто поддръжник е един от коментиращите, най-голямата смехория. РЗС и ГЕРБ са продукт на едни и същи интереси и влияние, с тази разлика, че на чело на герб застана медийният магнит Борисов, а на РЗС Яне Янев, който май няма нито толкова пари, нито привлекателност, нито приятели и гърбове. Та РЗС и ГЕРБ са практически едно и също.
А защо не си правите труда да слушате Петър Волгин и неговото предаване "Деконструкция" по БНР? Той е единственият журналист, който най-умело бяга от политически оцветени коментари, критикуваше солено БСП, когато управляваха, а в момента направо разкатава майката на ГЕРБ. Ако бях Боко и слушах какво се говори за мен в едно такова предаване, щях веднага да се скрия.
Докато в България 60 процента не гласуват, нищо няма да се промени.
Весела коледа на всички ви!
Маймуняк гаден. Вярно, не е идеален, както си го представяте С Боко, и не съди и осъжда, както му наредят и по самопризнания само.
Ако и като те прикарат на МЪЧИЛКАТА, и като ти дадат с водата по някое бонбоче, ще признаеш, както са го правили и го правят много абсолютни невинни нещастници, всичко което ти поискат и внушат.
Само и само да не те тормозят и мъчат повече, защото си започнал да откачаш или си откачил вече.
" Ние ги фащаме(МВР и Боко навремето като глав.секретар), а ТЕ(съдиите, съда) ПУСКАТ ПРЕСТЪПНИЦИТЕ.
Тази знаменита глупост(фраза)снесе в публичното пространство навремето твоят учител и баща Боко Бански. И с това се увековечи като абсолютно менте полицай, нямащо елементарна юридическа култура.
Само ЦУЦИ ЦВЪЦ може да го конкурира като 100% лаик в тази област.
Абе Пуйков. Съдът съди въз основа на факти и документи, на свидетелски показания, на неоспорими доказателства, че подсъдимия, набедения за извършител на дадено престъпление,действително го е извършил, че не е само набеден от непочтени ченгета, за да отчетат, че са си свършили работата в срок и навреме.
Невинни биват набедени.
Когато няма неоспорими доказателства за виновност, няма факти, документи, свидетелски показания, които категорично да доказват, потвърждават виновността на подсъдимия, на съдът му остава само едно.
На нормалният съд му остава едно.
ДА ОСВОБОДИ ПОДСЪДИМИЯ...
Вината, ако може да става въпрос за вина в случая, не е в съда.
А В ЛИПСАТА НА ДОСТАТЪЧНО УБЕДИТЕЛНИ ДОКАЗАТЕЛСТВА, СЪБРАНИ ОТ ПОЛИЦИЯТА И ПРОКУРАТУРАТА, ЧЕ НАБЕДЕНИЯ НАИСТИНА Е ВИНОВЕН, ЧЕ Е ИЗВЪРШИЛ ИНКРИМИНИРАНОТО МУ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ.
Затова е и съдът, независимостта на съда да ПРЕЦЕНИ ОБЕКТИВНО.
Има ли извършено престъпление и дали и доколко, и под каква форма подсъдимия е участвувал в него.
Весела Коледа!
http://rustocks.blog.bg/politika/2011/11/02/g-n-b-borisov-premiera-shef-na-firma-ulichena-v-nelegalno-pr.845641?reply=3271202
Това би следвало да го е видял, но не е коментирал този постинг.
24.12.2011 15:33
И никой, поне аз не чакам месия, а си давам сметка, че наистина нещата тръгват от самия човек и стигат до обществото. Тези разбирания се окачествяват като комунистически, но щом човек не допуска да го лъжат и има достойнство, такова му е и обществото. Щом имаш респект от властите, които спазват закона, а не партийни декрети, тогава живееш в демокрация.
За пореден път ще дам за пример Полша и Чехия. Защо там промените станаха по техния, а не по нашия и по руския начин? Ти даваш ли си сметка за това? Защото хората наистина са имали волята да изкоренят нещо. Защо в армията на ГФР е нямало бивши военни от Хитлерово време или поне са се избягвали подобни назначения? Да не би защото военните от вермахта не са били добри? Напротив.
Политиците са си добре, ами дай аз да драсна един имейл на Дядо Коледа, та дано ми пусне нещо в чорапа довечера.
24.12.2011 15:34
Майка ми е административна съдийка от пет години, а преди това беше адвокат. Живее с баща ми, баба ми илеля ми, понякога и с мен в един апартамент 54 квадрата и никога не е взимала пари под масата.
В България умни бивши и настоящи комунисти са разбрали, че е ужасно изгодно да направиш така, че народа ти да затъпее. И ето, направили са промените 1989 и са започнали да разсипват образованието и културата.
Ясно е, че БКП са държали всички пари в България, е тогава няма как мафията да не е създадена от тях и бившите кадри на ДС. Но пълнежът, мускулите, мозъците, всички, всички са бивши червенушковци. И моите уважения към пишман демократите ни, но как човек живял в комунизъм през повечето си съзнателни години може да е демократ? Може да е Хавел, който е бил наистина мъдър и бунтарски човек, но такива мижитурки, каквито от началото на прехода дефилират по политическата сцена у нас никога не могат да ме убедят, че са помирисвали демокрация.
Станишев? Ами какъв социалист е той, след като провеждаше дясно центристка политика, когато беше на власт?
А колкото до дъщерните партии на БКП-БСП, РЗС, СДС и пр., чийто поддръжник е един от коментиращите, най-голямата смехория. РЗС и ГЕРБ са продукт на едни и същи интереси и влияние, с тази разлика, че на чело на герб застана медийният магнит Борисов, а на РЗС Яне Янев, който май няма нито толкова пари, нито привлекателност, нито приятели и гърбове. Та РЗС и ГЕРБ са практически едно и също.
А защо не си правите труда да слушате Петър Волгин и неговото предаване "Деконструкция" по БНР? Той е единственият журналист, който най-умело бяга от политически оцветени коментари, критикуваше солено БСП, когато управляваха, а в момента направо разкатава майката на ГЕРБ. Ако бях Боко и слушах какво се говори за мен в едно такова предаване, щях веднага да се скрия.
Докато в България 60 процента не гласуват, нищо няма да се промени.
Весела коледа на всички ви![quote]
-------------
Не всички живяли през време на комун.онанизмата са маскари и не могат да разделят доброто от злото.
Това е мантрата на онези задкулисни играчи в политическият ни живот от червеното гестапо, които изкарват на преден план хора като мутрата бандит и трафикант с нежното название Вола, за да има повод да се формулират точно тези внушения и да се измести фокуса от вината на комун.онанистическите гаулайтери, които ограбиха България.
24.12.2011 15:44
И това, че Бойко е бандит си го знаем всички, а това, че малко хора от престъпните среди го зачитат за нещо, освен за същата онази мижитурка, която и вие цитирахте, никой не се съмнява.
По отношение на обвиненията срещу Алексей Петров ще кажа, че и двамата са бандити, но поне Петров е умен, а Боко е тъп, а нещото, което ме дразни най-много е неприкритата и нагла тъпотия.
Няколко пъти в коментари и постинги казвам, че за да управляваш, трябва цял живот да си бил подготвян за това, с юридически, финансови или политически знания, с езици и всякакви други квалификации, но да си първо червен активист, после мутра, след това премиер с партия задръстена от бивши комуняги е вече архинаглост.
http://rustocks.blog.bg/politika/2011/11/02/g-n-b-borisov-premiera-shef-na-firma-ulichena-v-nelegalno-pr.845641?reply=3271202
Това би следвало да го е видял, но не е коментирал този постинг.
Борисе, имаш ли и бегла представа какво означава “доказателство”? Да не говорим за смехотворните “открития”, че никой в селото не знаел за производството, а машините ги нямало където отишли полицаите да хванат нелегалните производители на цигари, защото вече били изнесени, което пък трябва да е доказателството, че са били предупредени за акцията на полицията, но тъй като никой не е видял изнасянето, явно са ползвали шапки-невидимки за скриване на машините и хората, обаче пък шапките-невидимки не може да се притежават от други, освен поне от висши офицери, което недвусмислено “доказва” тяхното участие, и след като Бойко Борисов е един такъв офицер, и на всичкото отгоре е член на управата, става ясно, че Бойко Борисов е:
Бандит, на когото безрезервно и безпрекословно служат злодеите у нас начело с комунонанистите, които му изпълняват желанията още преди да си ги е помислил, но той не разбира това и си мисли, че притежава божествени способности да върши всичко, което си пожелае, а това е богохулство, заради което трябва да бъде разобличен и публично порицан за безбожието си. Вярваш ли си изобщо?
19.02.2012 11:50